tel. +48 222 111 997 | kom. +48 532 251 840 | biuro@vimaroffice.pl | EN
ico ksiegowosc

Firma pod kontrolą

Sumienna Księgowość

VIMAR OFFICE oferuje swoim klientom pełną obsługę księgową. Nasza oferta zawiera wszystko, czego można oczekiwać od dobrego biura rachunkowego. Aby zapoznać się z pełną ofertą biura, zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Kompleksowa księgowość uwzględnia:
- Prowadzenie ksiąg handlowych m.in.: podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatkowa ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry zakupu i sprzedaży VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, obsługa kadrowa firm, w tym: deklaracje podatkowe i ZUS, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę, w zależności od potrzeb przygotowujemy lub modyfikujemy zakładowy plan kont.
ico sprawnie

SPRAWNIE

ico dokladnie

DOKŁADNIE

ico terminowo

TERMINOWO

Usługi księgowe wymagają sumienności i precyzyjności. Powierzając nam to zadanie, zyskujecie Państwo spokój o finanse. Nasza firma gwarantuje szybkie i sprawne wykonywanie zleconych działań, zawsze terminowo i dokładnie. Zatrudniamy jedynie najlepszych, doświadczonych specjalistów od księgowości, dlatego warto nam zaufać.

Cennik usług dla KPiR

1. Prowadzenie KPiR
  • do 10-ciu dokumentów 150,00 zł
  • do 25-tu dokumentów 200,00 zł
  • do 50-ciu dokumentów 250,00 zł
  • każdy następny dokument 2,00 zł
  • powyżej 100 dokumentów cena podlega indywidualnej negocjacji

2. Roczne rozliczenie podatkowe 50,00 zł

Cennik dla pełnej księgowości.

1. Prowadzenie pełnej księgowości:
  • do 10 dokumentów ( ryczałt ) 350,00 zł
  • do 20 dokumentów ( ryczałt ) 600,00 zł
  • powyżej 20 dokumentów - 600 zł + za każdy następny dokument 10,00 zł
  • powyżej 50 dokumentów - 900 zł + za każdy kolejny dokument 6,00 zł
  • powyżej 100 dokumentów - 1.200 zł + za każdy kolejny dokument – cena do negocjacji

3. Rozliczenie wyciągów bankowych i raportów kasowych– za każde rozpoczęte 50 pozycji 40,00zł
4. Opłata z tytułu sporządzenia bilansu, CIT-8 i Informacji dodatkowej na koniec roku podatkowego – średnio miesięczna wartość usługi z roku za który dotyczy.

Rozliczenie pracowników i ZUS

  1. ZUS właściciela 20,00 zł
  2. Sporządzenie i rozliczenie listy płac ( 1 pracownik – umowa o pracę ) - 40,00 zł
  3. Rozliczenie umów zleceń bez ZUS – 30,00 zł
  4. Rozliczenie umów zleceń z ZUS – 40,00 zł
  5. Sporządzenie rozliczenia rocznego pracownika (PIT-11/ PIT-40/PIT-8) 15,00 zł

Opłaty dodatkowe

  1. Rejestracja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – 600 zł plus (opłaty sądowe, notariusz)
  2. Rejestracja w Urzędzie Skarbowym, ZUS; zmiana danych w US, ZUS - 50,00 zł
  3. Reprezentowanie przed urzędem skarbowym, ZUS i innymi instytucjami – usługa świadczona w ramach umowy bezpłatnie
  4. Prowadzenie i rozliczanie amortyzacji środków trwałych - za 1 środek trwały 2,00 zł
  5. Wypełnienie wniosku do leasingu bądź kredytu – od 200,00 do 400,00 zł.
  6. Sporządzenie dokumentów do GUS – od 100,00 zł.
  7. Aktualizacja danych KRS (+ US, ZUS, GUS) – od 150,00 zł.