Vimar Office
Image

Firma pod kontroląSumienna Księgowość

VIMAR OFFICE oferuje swoim klientom pełną obsługę księgową. Nasza oferta zawiera wszystko, czego można oczekiwać od dobrego biura rachunkowego. Aby zapoznać się z pełną ofertą biura, zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Kompleksowa księgowość uwzględnia:
- Prowadzenie ksiąg handlowych m.in.: podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatkowa ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry zakupu i sprzedaży VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, obsługa kadrowa firm, w tym: deklaracje podatkowe i ZUS, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę, w zależności od potrzeb przygotowujemy lub modyfikujemy zakładowy plan kont.

Usługi księgowe wymagają sumienności i precyzyjności. Powierzając nam to zadanie, zyskujecie Państwo spokój o finanse. Nasza firma szybkie i rozległe przydzielone działania, zawsze terminowo i dokładnie. Zatrudniamy jedynie najlepszych, doświadczonych specjalistów od księgowości, dlatego warto nam zaufać.

Cennik usług dla KPiR

1. Prowadzenie KPiR

  • do 10-ciu dokumentów 300,00 zł
  • do 25-tu dokumentów 400,00 zł
  • do 50-ciu dokumentów 500,00 zł
  • każdy następny dokument 3,00 zł
  • powyżej 100 dokumentów cena ograniczona indywidualna negocjacja

2. Roczne rozliczenie podatkowe 50,00 zł
 
 

Cennik dla pełnej księgowości

1. Prowadzenie pełnej księgowości:

  • do 10 dokumentów (ryczałt) 500,00 zł
  • do 25 dokumentów (ryczałt) 700,00 zł
  • do 50 dokumentów - 1000 zł
  • do 100 dokumentów - 1600 zł
  • do 200 dokumentów - 2400 zł
  • powyżej 200 dokumentów - cena do negocjacji
3. Rozliczenie wyciągów bankowych i raportów kasowych - za każdą rozpoczętą 50 pozycji
50,00zł 4. Opłata z tytułu sporządzenia bilansu, CIT-8 i Informacji dodatkowej na koniec roku podatkowego - średnio miesięczna wartość usług z roku za które dotyczy.

  
 

Rozliczenie pracowników i ZUS

  • ZUS właściciel 40,00 zł
  • Sporządzenie i rozliczenie listy płac (1 pracownik - umowa o pracę) - 50,00 zł
  • Rozliczenie umów zleceń bez ZUS - 40,00 zł
  • Rozliczenie umów zleceń z ZUS - 50,00 zł
  • Sporządzenie rozliczenia rocznego przygotowania (PIT-11 / PIT-40 / PIT-8) 40,00 zł
Opłaty dodatkowe

  • Rejestracja Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - 600 zł plus (opłaty sądowe, notariusz)
  • Rejestracja w Urzędzie Skarbowym, ZUS; zmiana danych w US, ZUS - 100,00 zł
  • Reprezentacja przed urzędem skarbowym, ZUS i innymi instytucjami - usługa świadczona w ramach umowy o świadczenie usług
  • Prowadzenie i rozliczanie amortyzacji środków trwałych - za 1 środek trwały 5,00 zł
  • Wypełnienie umowy do leasingu należy uwzględnić - od 200,00 do 400,00 zł.
  • Sporządzenie dokumentów do GUS - od 100,00 zł.
  • Aktualizacja danych KRS (+ US, ZUS, GUS) - od 150,00 zł.

Księgowość tel: 784 505 997
Image

Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnej wyceny?
Napisz do nas, zadzwoń lub wpadnij na herbatę

logo mpak4
Wirtualne Biuro Vimar
ul. Grzybowska 87, Concept Tower,
00-844 Warszawa Śródmieście
Dane kontaktowe
tel. +48 222 111 997
kom. +48 502 737 400
kom. +48 532 251 840
email: biuro@vimaroffice.pl