tel. +48 222 111 997 | kom. +48 502 737 400 | kom. +48 532 251 840 | biuro@vimaroffice.pl | EN
ico ksiegowosc

Firma pod kontrolą

Sumienna Księgowość

VIMAR OFFICE oferuje swoim klientom pełną obsługę księgową. Nasza oferta zawiera wszystko, czego można oczekiwać od dobrego biura rachunkowego. Aby zapoznać się z pełną ofertą biura, zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Kompleksowa księgowość uwzględnia:
- Prowadzenie ksiąg handlowych m.in.: podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatkowa ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry zakupu i sprzedaży VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, obsługa kadrowa firm, w tym: deklaracje podatkowe i ZUS, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę, w zależności od potrzeb przygotowujemy lub modyfikujemy zakładowy plan kont.
ico sprawnie

SPRAWNIE

ico dokladnie

DOKŁADNIE

ico terminowo

TERMINOWO

Usługi księgowe wymagają sumienności i precyzyjności. Powierzając nam to zadanie, zyskujecie Państwo spokój o finanse. Nasza firma szybkie i rozległe przydzielone działania, zawsze terminowo i dokładnie. Zatrudniamy jedynie najlepszych, doświadczonych specjalistów od księgowości, dlatego warto nam zaufać.

Cennik usług dla KPiR

1. Prowadzenie KPiR
  • do 10-ciu dokumentów 200,00 zł
  • do 25-tu dokumentów 350,00 zł
  • do 50-ciu dokumentów 500,00 zł
  • każdy następny dokument 3,00 zł
  • powyżej 100 dokumentów cena ograniczona indywidualna negocjacja

2. Roczne rozliczenie podatkowe 50,00 zł

Cennik dla pełnej księgowości.

1. Prowadzenie pełnej księgowości:
  • do 10 dokumentów (ryczałt) 400,00 zł
  • do 20 dokumentów (ryczałt) 600,00 zł
  • powyżej 20 dokumentów - 650 zł + za każdy następny dokument 10,00 zł
  • powyżej 50 dokumentów - 950 zł + za każdy kolejny dokument 6,00 zł
  • powyżej 100 dokumentów - 1.300 zł + za każdy kolejny dokument - cena do negocjacji

3. Rozliczenie wyciągów bankowych i raportów kasowych - za każdą rozpoczętą 50 pozycji
50,00zł 4. Opłata z tytułu sporządzenia bilansu, CIT-8 i Informacji dodatkowej na koniec roku podatkowego - średnio miesięczna wartość usług z roku za które dotyczy.

Rozliczenie pracowników i ZUS

  1. ZUS właściciel 30,00 zł
  2. Sporządzenie i rozliczenie listy płac (1 pracownik - umowa o pracę) - 40,00 zł
  3. Rozliczenie umów zleceń bez ZUS - 30,00 zł
  4. Rozliczenie umów zleceń z ZUS - 40,00 zł
  5. Sporządzenie rozliczenia rocznego przygotowania (PIT-11 / PIT-40 / PIT-8) 30,00 zł

Opłaty dodatkowe

  1. Rejestracja Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - 600 zł plus (opłaty sądowe, notariusz)
  2. Rejestracja w Urzędzie Skarbowym, ZUS; zmiana danych w US, ZUS - 100,00 zł
  3. Reprezentacja przed urzędem skarbowym, ZUS i innymi instytucjami - usługa świadczona w ramach umowy o świadczenie usług
  4. Prowadzenie i rozliczanie amortyzacji środków trwałych - za 1 środek trwały 5,00 zł
  5. Wypełnienie umowy do leasingu należy uwzględnić - od 200,00 do 400,00 zł.
  6. Sporządzenie dokumentów do GUS - od 100,00 zł.
  7. Aktualizacja danych KRS (+ US, ZUS, GUS) - od 150,00 zł.
       
Księgowość tel: 784 505 997