Update cookies preferences
Vimar Office
Image

Firma pod kontroląSumienna Księgowość

VIMAR OFFICE oferuje swoim klientom pełną obsługę księgową. Nasza oferta zawiera wszystko, czego można oczekiwać od dobrego biura rachunkowego. Aby zapoznać się z pełną ofertą biura, zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Kompleksowa księgowość uwzględnia:
- Prowadzenie ksiąg handlowych m.in.: podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatkowa ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry zakupu i sprzedaży VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, obsługa kadrowa firm, w tym: deklaracje podatkowe i ZUS, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę, w zależności od potrzeb przygotowujemy lub modyfikujemy zakładowy plan kont.

Usługi księgowe wymagają sumienności i precyzyjności. Powierzając nam to zadanie, zyskujecie Państwo spokój o finanse. Nasza firma szybkie i rozległe przydzielone działania, zawsze terminowo i dokładnie. Zatrudniamy jedynie najlepszych, doświadczonych specjalistów od księgowości, dlatego warto nam zaufać.

Cennik usług dla KPiR

1. Prowadzenie KPiR

  • do 10-ciu dokumentów 300,00 zł
  • do 25-tu dokumentów 400,00 zł
  • do 50-ciu dokumentów 500,00 zł
  • każdy następny dokument 3,00 zł
  • powyżej 100 dokumentów cena ograniczona indywidualna negocjacja

2. Roczne rozliczenie podatkowe 50,00 zł
 
 

Cennik dla pełnej księgowości

1. Prowadzenie pełnej księgowości:

  • do 10 dokumentów (ryczałt) 500,00 zł
  • do 25 dokumentów (ryczałt) 700,00 zł
  • do 50 dokumentów - 1000 zł
  • do 100 dokumentów - 1600 zł
  • do 200 dokumentów - 2400 zł
  • powyżej 200 dokumentów - cena do negocjacji
3. Rozliczenie wyciągów bankowych i raportów kasowych - za każdą rozpoczętą 50 pozycji
50,00zł 4. Opłata z tytułu sporządzenia bilansu, CIT-8 i Informacji dodatkowej na koniec roku podatkowego - średnio miesięczna wartość usług z roku za które dotyczy.

  
 

Rozliczenie pracowników i ZUS

  • ZUS właściciel 40,00 zł
  • Sporządzenie i rozliczenie listy płac (1 pracownik - umowa o pracę) - 50,00 zł
  • Rozliczenie umów zleceń bez ZUS - 40,00 zł
  • Rozliczenie umów zleceń z ZUS - 50,00 zł
  • Sporządzenie rozliczenia rocznego przygotowania (PIT-11 / PIT-40 / PIT-8) 40,00 zł
Opłaty dodatkowe

  • Rejestracja Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - 600 zł plus (opłaty sądowe, notariusz)
  • Rejestracja w Urzędzie Skarbowym, ZUS; zmiana danych w US, ZUS - 100,00 zł
  • Reprezentacja przed urzędem skarbowym, ZUS i innymi instytucjami - usługa świadczona w ramach umowy o świadczenie usług
  • Prowadzenie i rozliczanie amortyzacji środków trwałych - za 1 środek trwały 5,00 zł
  • Wypełnienie umowy do leasingu należy uwzględnić - od 200,00 do 400,00 zł.
  • Sporządzenie dokumentów do GUS - od 100,00 zł.
  • Aktualizacja danych KRS (+ US, ZUS, GUS) - od 150,00 zł.

Księgowość tel: 784 505 997
Image

Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnej wyceny?
Napisz do nas, zadzwoń lub wpadnij na herbatę

logo mpak4
Wirtualne Biuro Vimar
ul. Grzybowska 87, Concept Tower,
00-844 Warszawa Śródmieście
Dane kontaktowe
tel. +48 222 111 997
kom. +48 502 737 400
kom. +48 532 251 840
email: biuro@vimaroffice.pl