Vimar Office
Image

Firma pod kontroląSumienna Księgowość

VIMAR OFFICE oferuje swoim klientom pełną obsługę księgową. Nasza oferta zawiera wszystko, czego można oczekiwać od dobrego biura rachunkowego. Aby zapoznać się z pełną ofertą biura, zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Kompleksowa księgowość uwzględnia:
- Prowadzenie ksiąg handlowych m.in.: podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatkowa ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry zakupu i sprzedaży VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, obsługa kadrowa firm, w tym: deklaracje podatkowe i ZUS, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę, w zależności od potrzeb przygotowujemy lub modyfikujemy zakładowy plan kont.

Usługi księgowe wymagają sumienności i precyzyjności. Powierzając nam to zadanie, zyskujecie Państwo spokój o finanse. Nasza firma szybkie i rozległe przydzielone działania, zawsze terminowo i dokładnie. Zatrudniamy jedynie najlepszych, doświadczonych specjalistów od księgowości, dlatego warto nam zaufać.

Cennik usług dla KPiR

1. Prowadzenie KPiR

  • do 10-ciu dokumentów 400,00 zł
  • do 25-tu dokumentów 500,00 zł
  • do 50-ciu dokumentów 600,00 zł
  • od 51 - 100 dokumentów 850 zł
  • każdy następny dokument 3,00 zł
  • powyżej 100 dokumentów cena ograniczona indywidualna negocjacja

2. Roczne rozliczenie podatkowe 50,00 zł
 
 

Cennik dla pełnej księgowości

1. Prowadzenie pełnej księgowości:

  • do 10 dokumentów 800,00 zł
  • 11 - 24 dokumenty 1200,00 zł
  • 25 - 50 dokumentów - 1500 zł
  • 51 - 100 dokumentów - 2000 zł
  • 101 - 150 dokumentów - 2500 zł
  • powyżej 200 dokumentów - cena do negocjacji

3. Rozliczenie wyciągów bankowych i raportów kasowych -2 za każdą pozycję

4. Sporządzenie bilansu, rachunku wyników – w cenie.

5. Sprawozdanie finansowe za rok podatkowy- wysokość średniomiesięcznego wynagrodzenia.

  
 

Rozliczenie pracowników i ZUS

  • Sporządzenie i rozliczenie listy płac ( 1 pracownik – umowa o pracę ) - 50,00 zł
  • Rozliczenie umów zleceń bez ZUS – 40,00 zł
  • Rozliczenie ZUS przedsiębiorcy – 40,00 zł
  • Rozliczenie umów zleceń z ZUS – 50,00 zł
  • Sporządzenie rozliczenia rocznego pracownika (PIT-11/ PIT-40/PIT-8)- 50,00 zł

Opłaty dodatkowe

  • Wypełnienie wniosku do leasingu bądź kredytu – od 200,00 do 400,00 zł.
  • Aktualizacja danych KRS (+ US, ZUS, GUS) – od 150,00 zł.
  • Reprezentowanie spółki przed instytucjami zewnętrznymi – w cenie.
  • W przypadku innych zleceń - cena uzgadniana będzie indywidualnie.
  • Przygotowanie dodatkowych raportów – cena uzgadniana będzie indywidualnie.
  • Udział w badaniu sprawozdania finansowego – cena do uzgodnienia .
  • Pozostałe zlecenia będą uzgadniane indywidualnie.


Księgowość tel: 784 505 997 / 663 042 715

Image

Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnej wyceny?
Napisz do nas, zadzwoń lub wpadnij na herbatę

logo mpak4
Wirtualne Biuro Vimar
ul. Grzybowska 87, Concept Tower,
00-844 Warszawa Śródmieście
Dane kontaktowe
tel. +48 222 111 997
kom. +48 502 737 400
kom. +48 532 251 840
email: biuro@vimaroffice.pl