Firma pod kontroląSumienna Księgowość
VIMAR OFFICE oferuje swoim klientom pełną obsługę księgową. Nasza oferta zawiera wszystko, czego można oczekiwać od dobrego biura rachunkowego. Aby zapoznać się z pełną ofertą biura, zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
Kompleksowa księgowość uwzględnia:
- Prowadzenie ksiąg handlowych m.in.: podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatkowa ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry zakupu i sprzedaży VAT, ewidencja środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, obsługa kadrowa firm, w tym: deklaracje podatkowe i ZUS, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę, w zależności od potrzeb przygotowujemy lub modyfikujemy zakładowy plan kont.
Usługi księgowe wymagają sumienności i precyzyjności. Powierzając nam to zadanie, zyskujecie Państwo spokój o finanse. Nasza firma szybkie i rozległe przydzielone działania, zawsze terminowo i dokładnie. Zatrudniamy jedynie najlepszych, doświadczonych specjalistów od księgowości, dlatego warto nam zaufać.
Cennik usług dla KPiR
1. Prowadzenie KPiR
- do 10-ciu dokumentów 400,00 zł
- do 25-tu dokumentów 500,00 zł
- do 50-ciu dokumentów 600,00 zł
- od 51 - 100 dokumentów 850 zł
- każdy następny dokument 3,00 zł
- powyżej 100 dokumentów cena ograniczona indywidualna negocjacja
2. Roczne rozliczenie podatkowe 50,00 zł
Cennik dla pełnej księgowości
1. Prowadzenie pełnej księgowości:
- do 10 dokumentów 800,00 zł
- 11 - 24 dokumenty 1200,00 zł
- 25 - 50 dokumentów - 1500 zł
- 51 - 100 dokumentów - 2000 zł
- 101 - 150 dokumentów - 2500 zł
- powyżej 200 dokumentów - cena do negocjacji
3. Rozliczenie wyciągów bankowych i raportów kasowych -2 za każdą pozycję
4. Sporządzenie bilansu, rachunku wyników – w cenie.
5. Sprawozdanie finansowe za rok podatkowy- wysokość średniomiesięcznego wynagrodzenia.
Rozliczenie pracowników i ZUS
- Sporządzenie i rozliczenie listy płac ( 1 pracownik – umowa o pracę ) - 50,00 zł
- Rozliczenie umów zleceń bez ZUS – 40,00 zł
- Rozliczenie ZUS przedsiębiorcy – 40,00 zł
- Rozliczenie umów zleceń z ZUS – 50,00 zł
- Sporządzenie rozliczenia rocznego pracownika (PIT-11/ PIT-40/PIT-8)- 50,00 zł
Opłaty dodatkowe
- Wypełnienie wniosku do leasingu bądź kredytu – od 200,00 do 400,00 zł.
- Aktualizacja danych KRS (+ US, ZUS, GUS) – od 150,00 zł.
- Reprezentowanie spółki przed instytucjami zewnętrznymi – w cenie.
- W przypadku innych zleceń - cena uzgadniana będzie indywidualnie.
- Przygotowanie dodatkowych raportów – cena uzgadniana będzie indywidualnie.
- Udział w badaniu sprawozdania finansowego – cena do uzgodnienia .
- Pozostałe zlecenia będą uzgadniane indywidualnie.
Księgowość tel: 784 505 997 / 663 042 715